fredag 10 september 2010

update,

Det har blivit en oavsiktlig bloggpaus det senaste, inte meningen alls. Men dagarna går så fort! Så vad händer? Lina har det bra i Oakland, Jossan har det bra på Öland, Mia har flytt kosen till Thailand och blir borta minst ett halvår och Mackan har precis landat på Kreta. Borås har blivit väldigt tomt det senaste. Nu blir jag alltså ensamstående i en vecka medan min kombo vilar upp sig på en sandstrand - vilket hon gör helt rätt i! Jag är faktiskt lite avundsjuk måste jag medge...

Själv har jag gjort comeback på SP igen - riktigt kul! Jag har fått lite andra uppdrag den här gången, lite svårare och mer utvecklande. I övrigt letar jag utbildningar för fullt. Den jag hittade i Umeå har fått en konkurrent - nämligen Informatörsprogrammet i Växjö. Jag har ju bekantat mig med staden innan och lär ligga bra till i bostadsköerna, så varför inte? Men jag har inte tänkt börja plugga innan nästa höst så jag har ju ett tag på mig att hitta rätt.

En liten update i alla fall..!

1 kommentar:

Jossan sa...

Saknar dig Karin:)