söndag 5 december 2010

En jäkligt bra helg

Jag har haft en väldigt lugn och bra helg. I fredags var det Idol-kväll hemma hos Fanny tillsammans med Matilda, Frida och Boije som var på besök från Stockholm. Vi lagade god mat och hade trevligt.

Igår blev det en spontan dag med mina föräldrar och jag stannade kvar där över natten. Vi drack vin, tittade på tv och jag kikade igenom alla mina gamla lådor som jag har stående ute i Dasja. En riktig nostalgitripp!

I förmiddags åkte och pappa in till stan och uträttade ärenden. Jag inhandlade en microvågsugn, en kabel till min tv, en jäkla massa mat och lite annat välbehövligt. Så nu känns min stora lägenhet inte riktigt lika tom.

Nu tänker jag äta kvällsmat, dricka lite te och ladda upp för en ny arbetsvecka! Sedan drar vi iväg till Gran Canaria på lördag. Hoppas innerligt att alla flygstrejker och annat har blåst över tills dess.

Och bäst av allt - imorgon kommer Lina hem!

2 kommentarer:

Pärlan sa...

Gran Canaria låter inte helt fel du ^^,

karin. sa...

det ska bli sååå skönt!