söndag 7 mars 2010

en summering av helgen,

Söndag har kommit att bli en äkta tvättdag. Så även idag. Jag sitter nu och är lite nervös över hur efterkommande hyresgäst kommer att reagera då de märker att jag har gått över på deras tvättid. Glatt slängde jag in tvätten i maskinerna och upptäckte efter att jag tryckt på start att vår tvätt kommer dra över tio minuter. Inte populärt. Idag har jag även fått besök av Hanna som kikade förbi på en kaffe och inspekterade lägenheten, trevligt! Egentligen borde jag dra på mig jackan och gå ut en sväng i det fina vädret, och så kommer det nog bli också skulle jag tro. Jag sitter även och klurar på om jag ska sitta uppe och titta på Oscarsgalan som sänds i natt, hade varit mycket roligt men jag ska ju upp och jobba imorgon. Jag får nog fundera vidare på detta. Igår var en trevlig afton då vi var på Grekiska Tavernan och åt middag med fotbollslaget. Jag var sanslöst mätt efteråt men gott var det!

Inga kommentarer: