måndag 1 mars 2010

kombo-dag,

Idag har jag och Mackan en kombo-dag, men temat "Göra-så-lite-som-möjligt". Då det är massa målare i hela lägenheten som håller på och tapetserar och dessutom har täckt över alla möbler med plast så mitt rum är det enda tillgängliga. Det innebär att vi både sitter och trängs på drygt 10 kvadratmeter. Än så länge har vi åstadkommit följande:

Titta på The Proposal
Tittat tre avsnitt av Vänner
Varit på Maxi (vi tog ingen taxi den här gången)
Tillagat marängsviss i en sådan mängd att det hade räckt till ett helt barnkalas
Smällt i oss nyss tillagade marängsviss på blott 15 minuter
Tittat på She's the man
Sovit

Under hela tiden har vi dessutom haft våra datorer i knät och ivrigt iaktagit alla statusuppdateringar. Man skulle nästan kunna göra en dokusåpa av det hela..? Om drygt en timme ska jag åka ut till D-fors och hälsa på mor och far. Det känns sjukt men det var säkert en månad sedan jag var där sist. Mina föräldrar håller på och renoverar huset så det ska bli riktigt spännande att se hur det ser ut!





Som ni ser är det lite kaos..

Inga kommentarer: