söndag 4 april 2010

påskhelgen,

Påskhelgen har hittills varit mycket behaglig. Långfredagen spenderas i lugnets tecken och på kvällen kom Fanny och Matilda på besök för målning av påskägg och matlagning. Påskafton bjöd på fantastiskt väder vilket jag och Mackan utnyttjade genom en sväng på stan och fika i Stadsparken. Sedan kikade jag fotboll med några kompisar och åkte sedan ut till mor och far i D-fors där jag fortfarande befinner mig. I förmiddags hade vi löpträning på Kransmossen följt av lite lätt styrka. Så här sitter jag nu och inväntar mina systrar med respektive för en mysig middag. Och när jag ändå är igång och beskriver påskhelgen i detalj så kan jag lika gärna ta med morgondagen som bjuder på en träningmatch i Falkenberg!

Kommande vecka ser dock tuff ut. Vi har hela tre matcher inplanerade, dessutom spelas samtliga på bortaplan. Det blir nog jobbigt, men fotboll är roligt så det ska nog gå bra.

Glad påsk på er!

1 kommentar:

Lisa Andersson sa...

låter fint karre! glad påsk i efterskott till dig. pusss