torsdag 25 november 2010

det snurrar i min skalle,

Jag kände av redan igår att ett yrselanfall var på gång. Jag gjorde vad jag kunde och tryckte i mig massa medicin och åt ordentligt. Det hjälpte dock inte. I morse när jag vaknade gungade golvet och illamåendet sköljde över mig. Så jag kröp ner i sängen igen och längtade bort till en annan plats. Ja, visst är det en fin sjukdom jag lever med. Men jag har blivit van vid att det är så här livet är.

Så idag har det inte blivit något jobb. Istället har jag aktiverat min hjärnverksamhet genom att plöja igenom massa filmer. Till sällskap har jag haft en liter gräddglass som jag varit flitig med att trycka i mig. Nåväl, nu ska jag sätta igång ännu en rulle.

Gilla läget helt enkelt.

2 kommentarer:

tina sa...

Imponerande och inspirerande inställning Karin! Vore kul att hänga lite inom en inte aslång framtid. Säg till om du får lust att åka till Jönköping :)

Krya på dig - kram

karin. sa...

Tack bästa du! Det låter som en utmärkt idé, jag lovar att höra av mig om jag är i trakterna, så kan ju du säga till när du besöker din hemort!