söndag 28 november 2010

söndagsmys,

Avskedsmiddagen igår var riktigt bra! Maten var sanslöst god och sällskapet var för mig relativt obekant men ack så trevliga människor. Kvällen slutade runt elva för min del men det var precis lagom kände jag.

Idag blir det söndagsmys! Först blir det lugnt här hemma med matlagning, sedan kommer min äldsta syster hit och vi ska gå en liten runda på stan. Senare i eftermiddag ska jag gå på gudstjänst med min andra syster, det var väldigt längesedan jag var i kyrkan så det ska bli mysigt. Sist men inte minst väntar sista avsnittet av Ensam mamma söker ikväll (ja, jag älskar det programmet). En fin söndag med andra ord!

Och dagen till ära bjuder jag på en låt som aldrig kommer att dö. Den är lika fantstisk varje gång man lyssnar på den, enjoy!

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

åh hade helt glömt av den låten!

karin. sa...

Vilken tur att jag påminde dig då :)

Elin Ternander sa...

ja det var det sannerligen :)