lördag 14 maj 2011

storstädning,

Jag har haft en riktigt skön dag! Storstädning stod på schemat och storstädning blev det minsann. Först var jag och Lina en sväng på Byttorp IP, föreningen ordnade någon slags loppmarknad där och Fanny som spelar i laget fick glatt ställa upp som funktionär. Vi är ju inte sämre vänner än att vi passade på att kika förbi och säga hej samt äta varsin våffla och dricka kaffe för det fantastiska priset av tjugo kronor.

Sedan bar det av hemåt igen. Hela eftermiddagen har jag alltså tvättat, städat, diskat och lagat mat. Det är ganska roligt kan jag tycka, när man har tid till det och kan spela musik på hög volym. Det finns dessutom ingen bättre känsla än att slå sig ner i en väldoftande, ren lägenhet och tända en massa ljus. Regnet öser ner utanför fönstret så jag ser fram emot en hemmakväll.

På återseende!

Inga kommentarer: