fredag 22 januari 2010

äntligen helg,

Det är fredag och det är helg. Något jag har längtat efter hela veckan. Dock har Mackan gått runt och hostat och snorat hela veckan och har nu även smittat ner mig. Jag mådde skit i morse men åkte iväg till jobbet ändå. Alvedon hjälpte inte så jag åkte hem vid lunch. Klen? Eh, ja. Hoppas att jag tillfrisknar under dagen för ikväll vankas det hockey med bra folk. I övrigt så är det träning typ varje dag, hoppas att inga skador och sjukdomar ska sätta käppa i hjulet den här säsongen. Det är i alla fall ruskigt kul. Vad som inte riktigt är lika kul är att vi ska ha någon team-building dag, dagen efter min 20-årsdag (som förresten inträffar om exakt två veckor idag).

Jag sökte ett jobb idag med, vill inte avslöja vad det var men om jag får det känns det nästan overkligt! Vi snackar ett riktigt jobb.

Nej, nu ska jag krypa ner i badkaret, tända lite ljus och njuta över att jag får finnas till!

1 kommentar:

Maria sa...

Go Blondinbella, go!! Precis så ska det låta! Jag blev genast på bättre humör när jag läste den sista raden! Puss