onsdag 27 januari 2010

snorigt och hostigt,

Jag bara väntade på att förkylningen skulle slå till. Har känt av den i några veckor nu och nu har den alltså rotat sig på riktigt. Jag satt på jobbet idag och snorade, nös och hostade om vartannat. Ingen träning idag heller alltså, vilket betyder att jag har missat tre träningar i rad nu. Inte bra! Om en och en halv vecka tas trupperna för säsongen ut, så det är nu man ska ge allt... Om man kan träna då. Suck.

En annan fundering jag har är vad jag ska göra av min 20-årsdag. Den infaller lyckligtvis på en fredag vilket då öppnar upp för utgång. Dock är inte jag den typen som älskar krogen, så en middag på en fin restaurang med goda vänner hade istället varit fint. Problem två är att jag måste säga till nu i så fall så att inte folk bokar upp sig. Problem tre är att jag även vill träffa min familj och eftersom fredag är en jobbdag så är det bara kvällen som är fri för sådana aktiviteter. Min fråga är helt enkelt vad som förväntas av en när man fyller 20? Är det en redig fest, en fin middag med goda vänner eller firande med familjen som ska prioriteras?

Hjälp..?

6 kommentarer:

Lisa Andersson sa...

jag vet en tjej som undrar ifall du möjligtvis är ledig på söndagförmiddag? saknar dig!

karin. sa...

och jag vet en tjej som är ledig och kan träffa en annan tjej på söndag förmiddag! :D (superglad gubbe)

Hanna sa...

Man kan nog slå ut firandet på några dagar och hinna med allt man har lust med tror jag :)

Lisa Andersson sa...

åh lycka! jag ska på öppet hus på textilhögskolan vid elva, skulle man kunna möta upp dig runt lunch? :)

JaanaM. sa...

Hej, varför inte äta middag på en fin restaurang med vänner OCH familj? :) Hoppas förkylninger ger med sig och du kommer igång med träningen snart!

Kajsa sa...

Gå ut och ät med dina vänner. Din familj kan ju fira dig resten av helgen :D


Glöm inte att besöka glashuset på morgonen bara!!