onsdag 6 januari 2010

d-fors - borås,

I morse trodde jag nog inte att både jag och Mackan skulle sova i lägenheten i natt, men så blev det! Vi (läs: pappa) gjorde det enda rätta och hyrde en liten buss så det räckte med en vända till stan för att få med allt. Vid tre-tiden var vi färdiga och badade i flyttlådor och påsar. Mackan stack sedan och jobbade och kommer inte hem förrän sent ikväll. Istället har jag haft Lina som sällskap vilket gick bra det med. Det känns bra här i lägenheten förutom småsaker som att jag slog ut strömmen i både köket och badrummet samt att vi har stopp i avloppet i köket. Vi har även stor avsaknad på möbler typ soffa och köksbord med det kommer nog på plats vad det lider. Trots detta har jag både hunnit med att laga mat och diska. Snart ska jag krypa ner i sängen för imorgon väntar det jobb och på kvällen drar försäsongsträningen igång!

Ha det fint!

Inga kommentarer: