söndag 27 mars 2011

helgen,

Gårdagen var en bra dag! Jag skulle ge mig ut på en löprunda under förmiddagen men kroppen strejkade verkligen, det gick bara inte att springa. Så det fick bli en långpromenad istället. Sedan åkte jag och Fanny ner till stan och shoppade. Jag har äntligen införskaffat nya converse, mina gamla höll knappt ihop längre. I övrigt blev det några t-shirtar, en skjorta och en tröja. Skönt med lite nya plagg i garderoben!

Igår kväll firade vi Jossan, det blev en grymt rolig kväll och det var evigheter sedan jag träffade de människorna. Sedan gick vi ut men jag kände mig ganska seg och tog en taxi hem vid halv två. Men tack alla!

Idag har jag Millenium-race i soffan (man mår som man förtjänar), det var ett tag sedan jag såg filmerna och dem är ju så bra!

Inga kommentarer: