torsdag 11 december 2014

Besvikelser,

Sådär ja, efter ungefär 10 minuter lyckades jag hitta knappen för nytt inlägg igen. Den här bloggportalen är allt annat än användarvänlig.

Den här veckan har än så länge inneburit en rad besvikelser. Den största kom i går då jag fick beskedet att jag inte är antagen till en enda av de fristående kurser jag sökte i vår. Det innebär att hela planeringen för min vårtermin gick i stöpet och jag kommer istället att läsa kurser här i Jönköping. En enorm besvikelse alltså, jag hade verkligen sett fram emot att få spetsa min utbildning med att läsa de ämnen jag verkligen vill. Men jag är kanske helt enkelt inte van vid att saker och ting inte alltid går min väg, vilket säkerligen är en nyttig erfarenhet i slutändan.

Nu ska jag strax sova, är helt slut i kroppen efter att ha kört cirkelfys två kvällar i rad. Imorgon blir det tidig uppstigning, har en långt ifrån färdig inlämning som ska skickas in kl 17.00 så det blir en heldag med plugg!

Trevlig torsdag på er!

Inga kommentarer: