fredag 25 januari 2008

Fredag 25/1 -08

Fredagar är fan bra. Hade samhällskunskap i två timmar första lektionen, tro det eller ej men det var grymt intressant. Det var nån information om IV-valen sen men eftersom jag inte har något IV så åkte jag och Linn och tränade, ambitiösast i stan. Men jag ska ändå välja typ valbara kurser, vet verkligen inte vad jag ska välja. Men det blir nog engelska och samhällskunskap.

Var och fikade med Hanna, Lisa & Linn efter skolan, det var nice. De är ju bara för bra. Efter fikan åkte Hanna & Lisa hem och jag och Linn tog en sväng på stan vilket slutade i att jag köpte två t-shirtar och en tröja. Bra.

Imorgon ska jag hjälpa till på en cup i hallen, ska vara där halv åtta så det lär inte hända så mycket kul ikväll. Förutom att Jossan & Mia kommer hem då :)

Livet är fan bra.

Inga kommentarer: