måndag 21 januari 2008

Måndag 21/1 -08

Måndag igen, hade sovmorgon :) Visserligen bara till typ nio men ändå. Jag fick köra bil till skolan för mamma åkte senare. Jag hade typ fasat för den här dagen hela helgen då jag skulle inse hur jävla mycket jag har missat men det var kanske inte så farligt ändå.

Tränade på kvällen, det var så grymt kul. Har verkligen inte känt så för fotbollen på typ ett år så det kändes skönt. Hoppas att det håller i sig ett tag, men jag känner att jag börjar få tillbaka motivationen för det. Så det känns bra.

Imorgon ska vi åka och lyssna på föreläsning med Al Gore, det ska bli spännande faktiskt. Hade totalt glömt bort det, kom på det i morse. Men det kommer bli en lång och seg dag. Funderar över vad jag ska ha på mig. Jaja, det löser sig. Men har morgonträning imorgon så måste sova nu.

Bra dag :)

Inga kommentarer: