fredag 18 januari 2008

Sjuuk

Ska den här skiten aldrig gå över? Jag har fan varit sjuk i en vecka snart. I onsdags låg jag helt död i min säng i ca ett dygn och så fort jag rörde på mig mådde jag illa. Det var ingen hit.

Ungefär som hela mitt liv just nu. Jag orkar fan inte med allt. Jag ligger efter i skolan, jag ligger efter i fotbollen. Dessutom har jag fortfarande inte släppt allt som hände för över en månad sen nu vilket jag är fruktansvärt irriterad över. Jag lär aldrig komma över det, eller jo fast inte nu.

Mitt lag ska spela SM i helgen, jag hade varit uttagen i laget om jag inte hade varit sjuk, ännu en anledning till varför allt är skit. Gud, jag är så uppåt idag känner jag. Var i skolan en sväng och hämtade massa plugg, trodde jag var frisk men jag var ganska död efter att ha vandrat upp till Bäckäng så nej, jag var inte frisk. Väl hemma slängde jag mig i soffan och tittade på en film, som var bra för övrigt.

Jossan & Mia är i Frankrike, de kommer hem om en vecka så helgen lär spenderas av att plugga. Jag längtar. Tur att det finns glass.

Inga kommentarer: