söndag 20 januari 2008

Söndag 20/1 -08

Söndag är kanske den sämsta dagen på veckan men eftersom man är ledig så tar tisdag förstaplatsen på min sämsta-dag-lista. Dagen har varit helt okej trots jag bara har varit hemma och pluggat. Imorgon är det skola igen, var typ inte där på hela förra veckan för jag var sjuk så jag har panik över morgondagen då jag kommer inse hur mycket jag missat.

Jag skulle boka nya körlektioner idag eftersom jag var tvungen att avboka mina förra veckan. Till min stora sorg såg jag att det typ inte fanns några lektioner kvar innan vecka 8. Yes säger man då och jag blir sådär jätteglad. Hmm, jag får väl plugga teori ett tag istället.

Dagens stora glädjeämne var när min syster frågade om jag och Elin ville åka utomlands med henne i sommar. Elin var inte så på men jag och Mia började i alla fall diskutera möjliga resmål. Vi är lite inne på Portugal. Men vi får väl se. Känns kul att ha någon att åka iväg med sedan mina kära vänner dissade mig och inte lät mig åka med dem. Snällt. Tur att det finns glass.

1 kommentar:

Maria sa...

hörrdu det får bli greklandet i stället. jag kom på att det blir bäst! men vetdu det verkar som att det är smartare att boka senare för nu är det skitdyrt! jag vill åka till new york veckan innan! puss puss