måndag 28 januari 2008

Måndag 28/1 -08

Måndag igen. Började nio iof så det var ganska skönt. Dagen gick ganska fort trots att jag slutade halv fem. Jag har utsett mig själv till dagens klant. Vi åker till träningen, allt går bra. Tills vi kommer fram till träningen och Karin återigen har tappat bort sin hjärna och glömt sina ilägg till fotbollsskorna hemma vilket innebär att hon inte kan vara med på träningen. Så jag fick glatt ta på mig joggingskorna och ge mig ut och springa i den vackra staden Borås. Det var sådär kul och jag var sådär glad.

Igår var en seg dag. Jag skulle ha gjort tretusen saker och när dagen var slut hade jag gjort ungefär ingenting. Gårdagens höjdpunkt var ändå att vi bokade biljetter till Håkan :) Det var kuuuul. Träffade Elin igår med, första gången på typ hur länge som helst, det var trevligt. Vi pluggade matte ambitiösa som vi är. Men en bra helg.


när tiden är rätt ska jag plocka upp dig
och ta dig långt härifrån

1 kommentar:

Anonym sa...

lina här karre, ville bara säga att du lägger för mkt tid på att tänka på skolarbete haha :P typ 80% av inläggen handlar om skolan :) älskar dig