måndag 27 oktober 2008

577,50

Jag har märkt att mitt intresse att läsa bloggar börjar bli större än att skriva. Hursomhelst, helgen var riktigt jävla jobbig. Min hjärna spårar ur lite, men jag väntar på en tid till psyket så det ska nog ordna upp sig. Kvällen med Mia i lördags var dock mysig. Nu är det som bekant lov, inga storslagna planer väntar. Eventuellt lite jobb, lite bio, lite vänner och mängder av plugg. Idag träffade jag Jossan, det blev en onödig tur till stan för att hyra en film som var hm, vad ska man säga, riktigt jäkla dålig. Mötet med Jossan var dock inte onödigt utan mycket trevligt. Imorgon kommer Lisan hit för elvakaffe, jodå snart når jag nivån tant, mitt egna nirvana. Hon åker till London i veckan den lilla skiten. Det blir även bio med syster ser det ut som.

puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var mysigt :)

Anonym sa...

Tant karin <3 :D