fredag 3 oktober 2008

wanted,

Träffade Mia idag, första gången på evigheter kändes det som så vi hade mycket att ta igen. Efter diverse deeptalk begav vi oss in till stan och gick på bio. Wanted, den var lite väl blodig kanske men helt okej. Med varelser som Angelina Jolie på skärmen kan filmen knappast bli underkänd. Helgen bli lugn. Imorgon ska jag sova så länge som möjligt (senast till elva betyder det) och på kvällen kommer Hanna, Lisa och Linn hit. Årets sista grillning kommer genomföras, om vädret tillåter. Nästa vecka blire nice. Vi åker till Varberg med klassen under måndag och tisdag. Vi har ju så dålig sammanhållning i klassen sägs det så därav resan. Jag håller väl inte riktigt med, men jag har inget emot att tillbringa två dagar i Varberg. See you.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar bild

Anonym sa...

Het bild...

Anonym sa...

ja, det var evigheter sen. men jag tycker vi lyckades ta igen en hel del iaf :) haha roligt deeptalk var det. bion var lite väl blodig, men den var bra ;)

Anonym sa...

förresten, bilden...!

karin. sa...

jag håller med om att bilden är galen!

och ja, det var ett mycket intressant deeptalk vi hade ;)