lördag 18 oktober 2008

duktig,

Ja, just nu känner jag mig väldigt duktig. Jag har precis varit ute och sprungit med Mia. Min första löprunda sen innan jag blev sjuk, och jag måste säga att jag är nöjd. Exakt 4 km på 23 min. Inte dåligt med tanke på det skick som min kondition är i. Det kändes dock som om kroppen var väldigt tung och det kändes lite deprimerande. Men thank you sis för att du tjatade med mig ut.

Vill bara tillägga att mitt lag spelar sista matchen för säsongen idag i Malmö, vi måste ta minst ett poäng idag för att säkra kontraktet. Så det enda jag kan göra är att sitta här hemma och hålla tummarna. Men jag tror att det kommer gå vägen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat det där med löpningen. Jag har fortfarande inte kommit igång med min träning. IllaIlla..
Jag ser till att hålla tummarna jag med ;)

Anonym sa...

Jag tror jag har sprungit den på typ 27 som bäst. Det var när jag var grymt vältränad! Skulle aldrig kunna springa den på 23...