tisdag 10 november 2009

Det finns inga ord för det,
på det här jävla språket

6 kommentarer:

Elin sa...

Så jävla bra, refrängen i taxmannen också :)!

karin. sa...

Mhmmm! Har spelat sönder taxmannen idag :) och jag håller med dig, det finns inga ord är så fin.

Juan sa...

min favorit är hjärta än så länge men har inte hunnit lyssna så mpnga grr ännu på albumet är nu inne på winnerbäcks nya just nu som prioriteras då den kom ut före vilket är hans bästa album någonsin förövrigt =D

karin. sa...

hjärta är fin :) haha, jag visste inte ens att winnerbäck hade släppt nytt. får väl lyssna in det då ;)du brukar ha rätt när det gäller musik!

Juan sa...

faktiskt hehe jag är nöjd =D och du blir allt som oftast dock har jag vart en dålig musikgud på sistonde... Men ska försöka gottgöra det btw om du inte hört Carolina Wallin Perez så gör det hon är skit grym...

karin. sa...

det hoppas jag! jag lyssnar in henne nu, en del covers är grymma! speciellt utan dina andetag :)