lördag 7 november 2009

uppdatering,

Jag känner att det är på sin plats med en lite update. Jag kom nyss hem från jobbet, första gången jag jobbade helg och jag gjorde min premiär med ett 7.00-17.30 pass. Rätt tungt kan jag lova, framför allt eftersom min högerarm har smärtat och varit nästintill obrukbar på grund av gårdagens vaccinering. Igår var däremot en mycket fin dag. Jag klippte av mitt hår och träffade underbara Lisa som är på besök hemma i Sverige. Vi tog igen förlorad tid och hade det mysigt i höstvädret. I övrigt har det blivit lite jobb i veckan, en rejäl försovning i måndags vilket var ganska så pinsamt. Min helg ser det inte ut att bli så mycket med då den redan är halvt passerad. Imorgon ska jag storstäda och handla då mamma och pappa kommer hem från Rom på måndag där de har tillbringat veckan.

På återseende.

Inga kommentarer: