tisdag 17 november 2009

undisclosed desires,

Det är ingen vidare fart på uppdateringarna här känner jag. Den här veckan har jag i alla fall fått jobb varenda dag. Igår gjorde jag comeback på SP, bytte dock avdelning från energiteknik till byggnadsfysik. Låter antagligen ganska flashigt, men tro mig, vem som helst som tillbringat timmar framför en dator hade fixat det. Idag har jag varit på sjukhuset igen och fightats med matrester och sura transportgubbar som vanligt, men det är fint med omväxling. Min tjockishand har börjat återta normal form igen, även om den fortfarande lyser med sina blåa nyanser. Smärtan har istället vandrat neråt i kroppen, till min fot. Drog på mig ett skoskav på träningen i söndags och jag tänkte väl inte mer på det, men satan vad ont jag har haft sen dess. Trots compeedplåster som brukar vara den stora räddningen så fick jag halta runt med badtofflor på jobbet igår. Min smärtgräns brukar vara pinsamt låg så det bidrar säkert till att jag tror att jag har extra ont.

Vad som dock glädjer mig dessa mörka tider på året är musik. Jag har tankat min iPod med oförskämt bra låtar. Ni bör lyssna in Muse senaste album vänner! Till helgen väntas det inomhuscup, hoppas innerligt att jag får vara med och spela men det återstår att se!

1 kommentar:

tina sa...

inte acceptabelt karin, du skriver ner dig själv flera gånger i det här inlägget. vaar ääär kaxeeeeeeet?!