söndag 1 november 2009

mini coopern har fått konkurrens,

Igår var det lördag och jag, syster och mor gav oss ut i D-fors natur för att fotografera lite. Jag måste säga att jag var en mästerfotograf! Lite senare på kvällen begav jag mig till Frufällan där det var Halloween/födelsedagsfest, en nykter tillställning för mig med ack så trevlig! Under helgen har jag även fått möjligheten att köra en ny bil. En Alfa Romeo, och jag är nästan lite småkär. Så snygg, så rolig att köra! Det tar emot att säga det, men min älskade Mini Cooper har fått konkurrens. Det ska dock tilläggas att jag faktiskt aldrig har kört min älskling så jag kan inte ta bort den från förstaplatsen ännu.

Idag blev det ett sent uppvaknande från min del, 11.25 stod klockan på när jag gick upp. Jag hatar att gå upp så sent eftersom dagen helt försvinner. Men jag har i alla fall varit en sväng i stan och tagit en långpromenad med mor.





Erkänn att jag var grym!

1 kommentar:

Linn sa...

du är alltid grrrrrrym!