söndag 7 februari 2010

mina första ord som...vuxen?

Min födelsedag var strålande! Schemat följdes till punkt och pricka. Om ni läste tidigare inlägg så vet ni då att dagen började lugnt på SP, följt av lunch med mamma och Elin, sedan matinhandling och systemet (jag behövde visa leg). Jag åkte sedan hem och varvade ner så gott det gick eftersom jag var supernervös över hur det gått för Mackan. Hon kom hem strax efter fyra med skumpan i högsta hugg och ett brett leende på läpparna. Hon hade klarat sin evaluering som alltså innebär att hon blir chefsvärdinna nu, hur coolt är inte det?! Lyckliga korkade vi upp och satte igång Knock on wood på högsta volym och i en mix av galet dansande och matlagning lyckades vi knåpa ihop fyra mycket goda pajer! Vi var lite smått berusade (vet inte det berodde på champagnen eller rent lyckorus) när min familj och Jossan anlände vid sju-tiden. Det blev en trevlig kväll i alla fall. Fin-fina presenter fick jag som kommer komma väl till användning allihop.

Tack för alla gratulationer!

Inga kommentarer: