torsdag 4 februari 2010

mina sista ord som tonåring,

Imorgon smäller det - champagnekorkar! Jag tar steget ur tonårslivet och in i det riktiga vuxenlivet. Men det är inte bara jag som ska firas här i lägenheten. Min fina kombo Mackan har en riktigt stor dag på jobbet framför sig, och jag är övertygad om att det kommer gå bra!

Tyvärr sitter jag hemma med feber fortfarande, men jag kurerar mig allt jag kan med rostade mackor och citronté. Morgondagen blir fullspäckad. Förmiddagen viger jag åt SP, runt lunch ska jag och mamma iväg och äta någonstans. Sedan blir det inhandling av mat inför kvällen, och sist med inte minst systemet. Runt tre-tiden är Macks klart på jobbet och förhoppningsvis överlycklig. Då sticker vi hem och korkar upp skumpan, och sätter igång med matlagningen. Och senare på kvällen kommer mina fina familj på besök!


Jag och Macks - en yngre version

4 kommentarer:

Hanna sa...

ååh! låte som du har riktigt mysiga planer för födelsedagen. Grattis i förskott Karin. Och i lite efterskott så avr det roligt att träffas senast =)

Maria sa...

Sötaste flickorna! Vi ses snart! Puss

MR sa...

Grattis! Hoppas dagen blev lika bra som den lät :)

karin. sa...

åh, ja det var mycket trevligt hanna, hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa gång :)

tack matilda!