onsdag 11 mars 2015

andrum,

Efter två veckor av intensivt plugg känns det äntligen som att jag har fått lite andrum. Igår hade vi litteraturtenta i trycksaksproduktion, en tenta som var betydligt klurigare än förväntat men tack och lov blev jag godkänd. Det var med andra ord rätt prioriterat att lägga hela helgen på att plugga till den och kändes väldigt bra att få ställa tillbaka de böckerna i bokhyllan igen.

Idag blev vi dessutom färdiga med vår grafiska manual och skickade iväg allt till tryckeriet i eftermiddags - så skönt! Jag är verkligen nöjd med vårt arbete och är väldigt imponerad av Sofia och Unni som skapat och tagit fram supersnygga illustrationer, affischer och annat grafiskt material. Nu väntar vi med spänning på att få hämta ut sakerna från tryck nästa vecka! Ännu en sak att bocka av på listan  alltså! Nu kvarstår en inlämning den här veckan, vi ska göra en mockup i Photoshop som säkerligen kommer ta en hel tid den med. 

Jag firade veckans framgångar ikväll med mitt favorit-cirkelpass. Nu: sovdags!

Inga kommentarer: