fredag 30 oktober 2009

fredag,

Det är fredag, en lugn fredag. Jag har fortsatt min uppåtgående tränings-trend och gav mig ut på ännu en löptur i morse följt av lite styrka. Det var gött men det märks att kylan börjar komma på riktigt nu. På Facebook lyser evenemanget Tacksittning ISP med blå bokstäver, lite för tydligt tycker jag och biljetten i min plånbok väntar ivrigt på att bli använd. Tyvärr kommer den att bli besviken.

Imorgon ska jag tillbringa dagen som fotograf, jag och min syster(rar) kommer ge oss ut i naturen och plåta lite grann. Kvällen kommer tillbringas ute i Frufällan på lite fest och jag är övertygad om att det kommer bli trevligt. Blir dock lugnt för min del så det har blivit lite för mycket av det goda det senaste.

På återseende.
Jag har kört över en katt.

2 kommentarer:

Elin sa...

En katt?! På riktigt?! COOOOOLT!!!

karin. sa...

Det var inte coolt alls :( Jag mår fortfarande dåligt!