fredag 6 februari 2015

tjugofem,

Igår fyllde jag 25 år! Efter att ha våndats över dagen i flera månader kändes det faktiskt ganska kul när jag vaknade igår morse. Jag åt en rejäl lyxfrukost och sedan ringde Johanna och sjöng för mig, så himla fint! Vid lunch körde jag ett nytt pass på gymmet, Power hour som går ut på att man använder medicinbollar i olika övningar och intervaller. Det var kul, men nästa gång får jag nog ta en lite tyngre boll tror jag. Resten av dagen bestod av mängder av telefonsamtal från familj och vänner som ville önska grattis - trots att jag inte fysiskt träffade någon så kände jag mig inte ensam en enda minut. 

På kvällen kom mamma och pappa hit för att fira mig. Vi var och åt på en restaurang som heter Hemma. Maten var helt fantastisk! Efteråt gick vi till Bishop's och tog en öl, det kändes såklart lite tråkigt att inte få dricka alkohol sådana här dagar men jag tror att jag kan vänja mig vid alkoholfritt. Mamma och pappa stannade på hotell här i Jönköping över natten så vi åkte en sväng till A6 och Ikea idag och shoppade lite. De åkte sedan hem runt lunch efter ett helt fantastiskt födelsedagsdygn. Nu ikväll fick jag en reservplats på ett cirkelpass och HJÄLP säger jag! Det var det i särklass tuffast cirkelpasset jag varit på (vilket de förvarnade för innan). Jag kände hur tårarna var på väg vid en övning, mina ben skrek men oj va skönt det kändes efteråt! Det lär dock kännas imorgon...

Imorgon får Jönköping besök av världens finaste människor då det är dags att fira 25-årsdagen med vänner. Under eftermiddagen ska vi dricka Afternoon Tea på Grand Hotell här i Jönköping och på kvällen blir det middag. Nu ska jag strax sova, är helt slut efter träningspasset! 

Kram!

Inga kommentarer: