måndag 2 februari 2015

februari,

Jag känner att det är dags för en uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna. I helgen åkte jag till Borås och firade mina favoritkillar som fyllt år. Det var ett mysigt kalas! Det är alltid lika roligt att träffa dem, även om jag bara bor drygt en timme bort så händer det så otroligt mycket mellan gångerna vi ses. I söndags åkte jag hem med en tidig buss, jag hade bokat in mig på ett pass på gymmet på kvällen och tyckte det var lika bra att komma hem eftersom det blir så sjukt mycket folk på söndagsturerna under eftermiddagen. Det var skönt, jag fick en massa saker gjort under eftermiddagen och cirkelfysen var jobbig.

I förmiddags mötte jag upp Johanna på gymmet och vi körde ett pass ihop! Det var riktigt kul, även om gårdagens fyspass kändes i magmusklerna. Efteråt gick vi och åt lunch på en nyöppnad restaurang i stan, himla bra ställe! Under eftermiddagen har jag pluggat en del och bara tagit det lugnt. 

Och så lite om behandlingen såklart som knallar på, det har nu gått snart tre veckor och jag har fortfarande inte märkt av några större biverkningar mer än de jag tidigare nämnt. Huden är väldigt torr men det kan bero på vädret generellt, de flesta blir nog ganska fnasiga under vintern. Jag håller tummarna för att det fortsätter så!

Inga kommentarer: