torsdag 4 juni 2009

det är över nu,

Ja, nu är det över. Betygen är satta, skåpet är utrensat och alla böcker är återlämnade. Vi hade våran sista lektion idag och även om dagen bjöd på en del besvikelser angående betyg så är jag nöjd. Vad gör det om fem år? Några i klassen tog en fika efter skolan för att fira det hela, och det kändes så bra! Nu är det bara raksträckan fram till studenten som gäller, dock ska balen avklaras innan det. Jag är så fruktansvärt nervös och jag vågar inte spekulera i hur det kommer att kännas i början på nästa vecka. Glädjande är dock att schemat ser ganska fullspäckat ut fram till studenten. Imorgon blir det en heldag i Göteborg med Riks, som en liten avslutning. Det känns helt galet att man kanske inte kommer träffa en del av dem mer, vi har ändå känt varandra i tre år. I helgen vankas det massa matcher (surt som fan att jag inte får vara med pga min avstängning) och på söndag är det klassfest som gäller.

Jag är lycklig, och jag hoppas att ni är det med!

På återseende
/en mycket nöjd Karre

Inga kommentarer: