tisdag 16 juni 2009

i don't mind if you don't mind,

Dag 2 som bamba-tant är nu avklarad och jag måste säga att jag trivs. Folket är sköna (och skumma) och det där med hårnät är jäkligt praktiskt har jag upptäckt. Jag lyckades idag med att få en vattenslang att börja läcka vilket resulterade i att jag sprutade ner hela ansiktet med vatten, samt att hälla ut kaffe över hela min klädsel. De ringde från Manpower igår, tydligen skulle jag fått jobbet där men jag fick säga som det var att jag redan hade fått ett annat jobb. Vi får väl se om det dyker upp något där senare i sommar. Det tar dock på krafterna att vara hårt arbetande, för andra dagen i rad ligger jag helt utslagen i sängen. Jag är nog klen.

Åter till Stieg Larsson.
(Vad gör folk på midsommarafton förresten?)

4 kommentarer:

mia sa...

Haha bra jobbat karin :)
Jag är hemma hos mig med familj och släkt på midsommar.. men på lördag kommer du till mig :)

karin. sa...

haha, det verkar som om det blir en kväll med familjen för min del också.. ja, jag tror att jag kan! men vi har match dagen efter, så det blir ingen alkoholförtäring för min del..!

Elin sa...

eller hur vad i helsike händer på midsommar?

Hanna sa...

kul att du fick manpower jobbet iaf.. då gjorde du ju ett bra intryck :)