söndag 14 juni 2009

it was in your eyes, in your eyes,

Det är söndag och jag har precis landat i sängen efter att jag, mor och far har tryckt i oss varsin pizza. Oförtjänt, men gött! Har varit i Göteborg eller närmare bestämt Mölndal hela dagen, A-laget hade match mot Jitex. Det blev dessvärre förlust mot serieledarna med 3-0. Men vi deppar inte för det! Imorgon har vi match med B-laget och då blir det revanch! Imorgon börjar jag dessutom jobba på sjukhuset som bamba-tant, jag är lagom exalterad inför uppgiften och får ont i magen bara av tanken på det stället. Men vad gör man inte för lite extra kronor i plånboken. Jag fick mitt schema häromdagen, jag ska tydligen jobba 9-17.30 på midsommarafton. Sånt blir man ju så lycklig utav. Med tanke på att det är landstingets lönevillkor som gäller så ska jag nog inte heller hoppas på extra betalt den dagen. Tummen upp! Men jag deppar inte, utan ska nu gräva ner näsan i den sista boken av Millenium-trilogin!

På återseende.
Karre

5 kommentarer:

Elin sa...

Eftersom du går som kommunalanställd borde du få ca. 80-90 kr extra i timmen på midsommarafton ;)

MR sa...

Millenium (L)

Macks sa...

Jag jobbar till 18 på midsommar, så vi kan lida med varandra :P

mia sa...

men du kommer till mig på lördag hoppas jag! :)

karin. sa...

elin: nja, jag tror inte det ändå. fast jag slapp jobba midsommar :)

MR: eller hur!

Macks: du får nog lida ensam min vän. fast jag kommer att tänka på dig!

mia: ja, det satsar jag på iaf! :)