tisdag 2 juni 2009

i have a bad fucking headache,

Gårdagen var en varm och fin dag. Vi hade stadsvandring med vår kära klass och avslutade det hela med lunch på Alléterassen. Jag och Linn var sedan en sväng på Bäckäng och pratade med en tvåa om projektarbetet och lite sådär. Sen var det raka vägen hem för uppladdning inför kvällens match. Och vilken match! Den klart bästa i år för Uniteds del och mycket riktigt tog vi också vår första seger. Efter matchen fick jag dock en jävla huvudvärk vilket ledde till att jag vaknade vid två i natt med den värsta migrän jag har varit med om. Hjärnan pulserade så att jag trodde den skulle explodera och jag mådde fruktansvärt illa. Varken Alvedon eller vatten tycktes göra underverk. Jag gjorde ett försök att ta mig till skolan i morse, men efter fem hållplatser kände jag att det inte skulle gå något vidare. Så det blir nog sängen (alternativt altanen) och återhämtning som gäller idag.

De ringde från Manpower innan, jag ska på arbetsintervju där på måndag. Det blir nog himla nice, fast man skulle göra ett test i typ en timme innan. Det lät lite läskigt. Nåja, det kan inte bli värre än intervjun på Borås Energi och Miljö.

Hälsningar från sängen på Storgatan.

Inga kommentarer: