tisdag 16 juni 2009

känslovågen,

Okej, nu sköljde känslovågen efter studenten över mig. Jag undrade när den skulle komma. Att aldrig mer träffa SP06L varje dag (vad fan hände, vi tyckte knappt om varandra de första två åren). Att aldrig mer plågas av Rogers lektioner, eller Staffans inlämningar. Att aldrig mer äta Bäckängs mindre smakfulla mat varje dag, att aldrig mer bli utskälld av bibliotekarierna för att man pratar för högt. Det gör ont i mig. Kalla mig patetisk, men Staffan sa faktiskt att det var okej (och han har alltid rätt). Fy fan vad jag kommer sakna det.

2 kommentarer:

Elin sa...

man skulle seriöst njutit av att va "litet barn" mer än man gjorde :( nu får man ta ansvar för sitt eget liv, fyfan. Aldrig mer lärare som tjötar.. Jag började gilla lärarna i slutet, och jag dödar mig själv när jag tänker på att de två första åren med klassen i princip kastades bort, folk lärde ju inte känna varandra :( SLÖSERI MED TID!

mia sa...

det är sorgligt! FY!