söndag 28 juni 2009

i'm in love with a robot,

Här har det inte varit så livat på ett tag. Jag har väl egentligen inte så mycket att berätta så jag drar en liten sammanfattning av helgen. I fredags begav jag mig till Falköping efter jobbet för att A-laget hade match, en match som vi vann! Igår spelade vi match med B-laget i värmen, en varm och tuff kamp som slutade oavgjort.

Mitt ena ben efter matchen (fotot ger ingen rättvis bild av hur det faktiskt ser ut)

Tro det eller ej, det är min armbåge

Dessa bilder är om inte ett bevis på att det var en tuff kamp, i alla fall ett bevis på hur klen jag är och hur ofantligt låg min smärtgräns är. Men jag hade faktiskt ont. Idag har jag tillbringat dagen i solen vilket i sedvanlig ordning bjöd på en röd och bränd hud. I år har jag även lyckats med en extraordinär solbränna då min bikini liksom gled ner en bit. Svårt att förklara och jag undviker att gå in på detaljer. Nu ska jag återgå till solen och ladda för en ny arbetsvecka.

1 kommentar:

mia sa...

fyyyy vad det ser ut. din stackare :(