söndag 26 juli 2009

'cause you're simply the best thing i never had,

Igår blev det alltså utgång, den första sedan studenten för min del så mitt samvete var gott. Förfesten var trevlig, krogen var trevlig även om vistelsen inte blev allt för lång för min del. Jag kraschade i systers soffa vid tre-tiden och somnade på mindre än en minut. Uppvaknandet idag var som vanligt inte lika trevligt och efter att ha tryckt i mig ett knäckebröd och två glas vatten åkte jag ner till stan. Klantiga jag hade naturligtvis glömt av att bussarna går tjugo i och inte tio över så jag fick snällt sitta och vänta på busstorget i 45 minuter. Väl hemma tog jag en dusch, sov och åt och åkte sedan in till staden igen vid fyra för att sedan fortsätta mot Göteborg. Systrarna med respektive och jag skulle se Ice Age 3 i 3D. Det var faktiskt ganska häftigt, även om filmen inte var den bästa jag sett.

Imorgon ska jag ta en fika med syster och en god vän till henne som pluggar på samma utbildning i Växjö som jag ska läsa. Det vankas utfrågning!

(och jag älskar detaljerade inlägg)

2 kommentarer:

Linnsan sa...

första gången sedan studenten?? men karin haha
den helgen var den enda som inte jag festade efter studenten ju

karin. sa...

men det är din linn ;) haha, vi får ses ngn dag!