tisdag 21 juli 2009

today is a good day,

Dagen började kanske inte på bästa sätt genom att jag blev väckt av regnet som smattrade mot rutan. Förmiddagen flöt på och jag och mor försökte finna en sysselsättning för dagen. Till slut blev den tur till staden där vi mötte upp min äldsta syster för att, tro det eller ej, besöka konstmuséet. Men jag var mäkta imponerad av Pinochio-utställningen, samt av familjen Lindbergs tavlor. Nu låter jag förmodligen aningen präktig, men det var faktiskt över förväntan. Gå dit själva om ni inte tror mig! Vi åt sedan lunch och tog några varv på staden och jag blev några hundralappar fattigare.

Imorgon ska jag träffa Jossan som för övrigt sticker in i lumpen om makalösa två veckor, och sedan, äntligen, blir det Harry Potter med Lina. Jag lär vara i extas.

På återseende.

2 kommentarer:

mia sa...

herregud, det är så stört att hon åkre om 2 veckor!!

karin. sa...

mhmmmm! :(