lördag 17 juli 2010

comeback,

Okej, jag gör ett försök till att ta upp mitt bloggande lite mer aktivt. Min ambition här bara dog helt utan förvarning, men nu är jag tillbaka!

Livet har inte förändrats nämnvärt, jag jobbar och jobbar. Det enda som det senaste varit en avvikande trend i mitt liv är att vi har uppehåll med fotbollen just nu. Egentligen ska det bara vara i 2,5 vecka men jag tjuvstartade lite och har inte tränat fotboll på en månad. Konstigt nog saknar jag det inte särskilt mycket. Kan nog bero på att jobbet tar en sån tid. För jobbar gör jag minsann. För tillfället är det helg-jobb, hela fre-sön. Har precis avklarat dagens pass och laddar om för morgondagen.

Jag och Macks har också fått en inneboende i lägenheten. Det är min fina vän Lina som är på besök i en vecka då hon ska jobba i Borås kommande vecka. Än så länge har det gått utmärkt med mat på bordet efter ankomst från jobbet, och idag stog hon i hallen med två välfyllda Ica-Maxipåsar när jag kom hem.

Vi har dessutom gått och blivit med katt den senaste tiden. En kompis till mig skulle åka bort i en vecka så nu har vi inte en lugn stund. Jag som aldrig tidigare haft något djur har blivit helt förälskad i den lilla krabaten. Men imorgon får han åka hem till sin riktigt matte igen. Jag kommer nog sakna honom..

Det var allt från mig för idag!

Lev väl.

Inga kommentarer: