söndag 18 juli 2010

och våra händer möts affärsmässigt snabbt,

Helgens sista jobbdag började stressigt med att jag försov mig. Jag vaknade 08.43 och skulle börja jobba klockan nio. Jag cyklade upp till jobbet på tio min (rekord!) och var helt genomsvettig. Pinsamt att försova sig när man börjar sent, men vi är alla människor antar jag. Hur som helst var det riktigt kul på jobbet idag, faktiskt. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt!

Ikväll har vi haft besök flera gånger om. Först kom min syster och hennes sambo på besök med en massa fika som vi smällde i oss utan problem. Sedan kom Fanny och hälsade på, hon har varit hemma på Gotland i två veckor och det känns så kul att hon är tillbaka! Äntligen lite grill på ballen igen. Jag måste erkänna att det har varit tomt i Borås när typ alla har varit bortresta det senaste.

På torsdag drar fotbollen igång med ett litet mini-träningsläger. Träningar torsdag och fredag och match lördag. Man har blivit lite för bekväm under det här uppehållet alltså..

Hoppas verkligen att det ska bli bra väder imorgon så man kan få lite soltid!

Ha det fint folk!

Inga kommentarer: