måndag 19 juli 2010

underbara lediga dag,

Mina planer på att sola under min lediga dag grusades ungefär samtidigt som jag vaknade. Istället för en klarblå himmel är det grått och det blåser snorkallt. Jag lär verkligen vara vitast i stan efter den här sommaren. Hur som helst så var jag nere i stan en sväng innan och inhandlade nödvändiga saker. Jag köpte nytt kaffe till min fina kaffebryggare, jag brukar skämma bort mig själv med att köpa nymalet kaffe på Bergs. Jag var även inne en sväng på Cervera och beställde hem nya filter till min kaffekokare, det gamla börjar ge sig nu. Kort och gott, jag är nöjd.

Nu ska jag laga kycklinggryta med kokosmjölk och förhoppningsvis kommer Lina hem från jobbet snart. En joggingtur ska nog även klämmas in under eftermiddagen och ikväll blir det mys med fina vänner!

Inga kommentarer: