tisdag 20 juli 2010

en ambitiös afton,

Ikväll har jag och Lina varit fruktansvärt ambitiösa. Vi körde hela vårt styrkepass (25 övningar som tar död på en - Mackan satt glatt brevid på en stol och hejade på), var ute på en löprunda med Frida, tvättade, lagade mat och diskade. Det är fint att bo ihop med Lina eftersom hon blir "stressad" när det inte är ordning och reda, något som aldrig skulle existera hos mig. Men nu ligger vi utslagna i soffan båda två och samlar kraft inför morgondagens arbete. Det finns verkligen ingen bättre känsla än när man är helt utpumpad och har gjort allt man ska göra.

Imorgon kväll blir det "Halv åtta hos mig" hos Matilda, hur mysigt som helst!

Ett kort inlägg idag, men som sagt - jag är helt slut!

1 kommentar:

Elin sa...

Haha ^^ Jag blir också stressad när det är stökigt omkring mig. Sebastian tycker jag är konstig som kan börja städa vid tio en fredagskväll :P