söndag 2 januari 2011

2010

Det hör väl till att man summerar sitt år, så jag kör på en klassisk lista den här gången. Hämtat från min systers blogg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, säkerligen men jag kommer inte på något större. Men att köra en Mini Cooper för första gången var en.

Har du några nyårslöften?
Att se möjligheter i allt som jag står inför och att utvecklas ännu mer på det personliga planet.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
England (London) och Spanien (Gran Canaria)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
5 februari och 1 december

Vad var din största framgång 2010?
Min anställning på SP

Största misstaget?
Att jag lade ner min träning såpass mycket

Bästa köpet?
Min iPhone

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina vänner

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Little Lion Man" och "The Cave" - Mumford and Sons och "Hollow Heart" - Timo Räisänen

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina vänner

Favoritprogram på TV
Grey's Anatomy och Biggest Loser

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade, åt lunch med syster och mor, drack skumpa och dansade som en galning med min kombo och firade sedan med familj och vänner. Det är en av de lyckligaste dagarna hittills i mitt liv.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag hade väl ingen speciell stil, men mer feminin än vad jag sett ut tidigare

Den bästa nya personen du träffade?
Oj, det måste ha varit folket på sjukhuset när jag jobbade där

1 kommentar:

Stefan Nilsson sa...

Tummen upp för Biggest Loser! :)