onsdag 19 januari 2011

sjukhuset,


Idag åkte jag upp till sjukhuset för att lämna mitt passerkort och hämta lite grejer för att jag förmodligen inte kommer att jobba där mer. Det var så himla roligt att komma dit igen och träffa alla gamla jobbarkompisar. Jag insåg hur mycket jag egentligen har tyckt om det där stället, även om man inte fattade det under tiden man stod där och slet, begravd i disk. Därför kändes det väldigt vemodigt att åka därifrån.

Sen åkte jag och träffade min terapeut och pratade av mig. Som vanligt kände jag mig mycket bättre och starkare när jag gick därifrån. Det är guld värt att bara få ta ett break från allting mitt i veckan och få släppa ut allt man har inom sig till någon som ger så fantastisk respons. Oavsett vad jag säger så kan han vända det till något positivt.

Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: