måndag 10 januari 2011

bakisdag nummer två,

Det blev en tuff återkomst till jobbet efter långhelgen. Jag jobbade 7-17 idag, det var inte planerat men så blir det ibland. Tur att man har ett så roligt jobb att det faktiskt inte gör något. Dessutom ligger jag ett antal timmar back som jag slösade på under veckan när jag flyttade så det var ju bra att man tog igen lite.

Igår hade jag en bra dag. Eller nja, halva dagen var åtminstone bra. Min syster bjöd på middag och efter det spelade vi Buzz och Mario Kart i nån timme eller två. Jag kom hem igen framåt eftermiddagen och bakfyllan hade släppt... Trodde jag! Runt halv sex fick jag det värsta bakslaget någonsin. Jag mådde så jävla illa rent ut sagt, att jag inte kunde tänka på något annat. Klockan åtta gick jag och lade mig, men somnade inte innan två timmar senare. Som jag skrivit innan brukar alltid min bakfylla hänga kvar i två dagar, så jag ska väl inte skryta med att jag var särskilt fräsch imorse när jag åkte till jobbet. Nåväl, det var helt klart värt det!

Nu ska jag göra lite te, tända ljus och fortsätta att läsa min bok.

Ha det bra!

Inga kommentarer: