måndag 17 januari 2011

harry potter,

Måndag och full fart igen. Jag hade tänkt att ge mig ut på en löprunda nu ikväll men det är så satans halt så det blir en lugn kväll istället. Jag funderar starkt på att dra på mig fotbollsskorna och hänga med på träningen imorgon kväll. Men det känns så jäkla nervöst. Jag har seriöst inte rört en fotboll på åtta månader och min kondition ska vi inte ens prata om. Förhoppningsvis släpper alla spärrar när man väl kommer igång. Jag bestämmer mig nog en timme innan träningen skulle jag tro.

För övrigt tycker jag att det här pissvädret kan upphöra nu. Det här är verkligen värsta tänkbara väderlek. Det regnar, blåser och är svinhalt. Det var en nära-döden-upplevelse att gå hem ifrån stan igår. Jag och min syster var förresten på bio igår och såg Harry Potter. Äntligen fick vi tummen ur (vi har pratat om att se den sen den kom upp på bio). Men den var riktigt bra! Och Emma Watson är verkligen den vackraste människan som finns.

Inga kommentarer: