torsdag 20 januari 2011

comeback,

Idag var det alltså dags för mig att göra comeback på fotbollsplanen. Jag trodde innan att jag skulle hänga med ganska så bra vilket jag också gjorde. Spelmässigt. Men när det kom till konditionen är jag chockad! Det var längesedan jag kände en sådan smärta och trötthet i hela kroppen. Det var som om benen strejkade. Jag vågar inte ens tänka på hur det kommer att kännas imorgon. Blir nog färdtjänst till jobbet skulle jag tro. Men det var riktigt roligt att spela igen och träffa alla lagkamrater.

Idag har jag varit kreativ på jobbet. Utan att egentligen åstadkomma något. Låter lite motsägelsefullt men jag har suttit och jobbat i Photoshop hela dagen och det tar sin lilla tid när man inte riktigt har koll på alla funktioner. Men nu känner jag mig några kunskaper rikare!

Inga kommentarer: