tisdag 11 januari 2011

missvisande recept,

Jag känner mig nöjd med mig själv. De senaste två dagarna har jag fått saker ur världen som jag har gått och dragit mig för att ta tag i. Inte särskilt jobbiga grejer egentligen, men ändå sådant som tar emot lite grann. Så igår tecknade jag en hemförsäkring och en olycksfallsförsäkring och idag ringde jag och bokade en klipptid, äntligen! På torsdag ryker mitt långa hår. Ska bli riktigt skönt.

I övrigt har jag haft en ganska behaglig dag. Fullt upp på jobbet och ikväll har jag lagat mat i en och en halv timme (receptet sa att det skulle ta 30 min då man tydligen hade räknat med att alla äger en matberedare..!). Men nu har jag landat i soffan och leker lite med Photoshop, vi använder det en del på jobbet så jag tänkte att jag faktiskt skulle lära mig det ordentligt en dag. Nåväl, jag har en bit kvar känner jag.

Kärlek till er alla.

Inga kommentarer: