måndag 7 februari 2011

återseende,

Jag kom hem från stan för en liten stund sedan. Jag har varit och fikat med Lisa, en klasskompis från gymnasiet som jag helt seriöst inte har träffat sedan studenten. Vi insåg det när vi satt där, att det verkligen var så länge sedan. Ändå stod man där på studentdagen och lovade att man skulle höras av ofta, fast det blir ju liksom inte så. Det var verkligen jättekul att träffa henne igen, vi diskuterade livet i allmänhet och kunde konstatera att vi mår väldigt bra båda två i det stora hela. Fint!

Jag skulle ge en liten summering av min helg skrev jag igår, så den kommer här, om än väldigt kort. I lördags fyllde jag år, det blev en bra födelsedag. Jag var nere i Knalleland och härjade runt med min syster på dagen, inhandlade mat och dryck till kvällen och lite andra småsaker. Lite senare kom Frida och Fanny hit, vi åt god mat, drack vin och kikade på Melodifestivalen. Fantastiskt fina presenter fick jag också, återigen tack! I söndags hade vi kalas för min syster och mig. Min familj och delar utav min systers sambos släkt kom på besök. Det blev kaffe, fika och mer presenter - ungefär som ett kalas brukar se ut.

Kort och gott - en bra helg!

Inga kommentarer: